Vissza a hírekhez
Következő cikk
Korábbi cikk

The effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood

Beszámolók

-

2020.10.29

Sajnáljuk, ezek a tartalmak nem érhetők el Magyar alatt

The first results of the doctoral research of Boglárka Vekety (Doctoral School of Education) with her supervisors, Zsófia Garai-Takács (Institute of Education) and Alexander Logemann (Institute of Psychology) on the effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood were published in the International Journal of Behavioral Development.

kedvel
305 megtekintéss megtekinté
Ossza meg

Megjegyzések0

Megtekintéshez, vagy megjegyzés hozzáadásához kérjük, jelentkezzen be!

Javasolt cikkek

Beszámolók

Az én ELTE-s történetem V. - eredményhirdetés

egy tag profilképe

Alumni Központ

25 november

Beszámolók

ELTE Sikerek: Tari Annamária

egy tag profilképe

Alumni Központ

18 november

1

Beszámolók

Egyetemi címeres pólókampány 2024 - Köszönjük!

egy tag profilképe

Alumni Központ

18 november