Vissza a hírekhez
Következő cikk
Korábbi cikk

The effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood

Beszámolók

-

2020.10.29

Sajnáljuk, ezek a tartalmak nem érhetők el Magyar alatt

The first results of the doctoral research of Boglárka Vekety (Doctoral School of Education) with her supervisors, Zsófia Garai-Takács (Institute of Education) and Alexander Logemann (Institute of Psychology) on the effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood were published in the International Journal of Behavioral Development.

Megjegyzések0

Megtekintéshez, vagy megjegyzés hozzáadásához kérjük, jelentkezzen be!

Javasolt cikkek

Beszámolók

XLVII. 5vös 5km - Alumni kategóriával

egy tag profilképe

Alumni Központ

07 május

Beszámolók

ELTE Sikerek Veled: Testről és lélekről

egy tag profilképe

Alumni Központ

06 május

Beszámolók

Egyetem megnyitja kapuit: Füvészkert 2025

egy tag profilképe

Alumni Központ

25 április