Vissza a hírekhez
Következő cikk
Korábbi cikk

The effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood

Beszámolók

-

2020.10.29

Sajnáljuk, ezek a tartalmak nem érhetők el Magyar alatt

The first results of the doctoral research of Boglárka Vekety (Doctoral School of Education) with her supervisors, Zsófia Garai-Takács (Institute of Education) and Alexander Logemann (Institute of Psychology) on the effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood were published in the International Journal of Behavioral Development.

Megjegyzések0

Nincs jogosultsága a megtekintéshez, illetve megjegyzés írásához.Kérjük, jelentkezzen be.

Javasolt cikkek

Beszámolók

Alumni találkozó a TransELTE konferencián

egy tag profilképe

Bölcsészettudományi Kar ELTE

24 április

Beszámolók

Parazita-e az ember?

egy tag profilképe

ELTE Természettudományi Kar

23 április

Beszámolók

ELTE Sikerek: Csányi Vilmos

egy tag profilképe

Alumni Központ

22 április