Vissza a hírekhez
Következő cikk
Korábbi cikk

Újra Superbrands díjas az ELTE

Hírek

-

2020.07.30

Az ELTE 2020-ban is megőrizte korábbi biztos helyét a magas szintű szakmaiságot hiteles megjelenéssel ötvöző, kiváló magyar brandek között. 

A Magyarországon 2004-ben indult nemzetközi Superbrands program mára nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegyet hozott létre, amelyben a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek. 

A bizottság döntése alapján az Eötvös Loránd Tudományegyetem 2020-ban is jogosult a Superbrands védjegy viselésére. Egyetemünk ezzel nyolcadik alkalommal kapta meg a tevékenységét elismerő címet: 2011, 2012, 2013, 20162017, 2018 és 2019 után az idei évben is kiemelkedett a versenytársak közül.

A díj pozitív visszajelzés az ELTE-n folyó munka magas szakmai minőségéről,

eredményességéről, az intézmény átláthatóságáról, hitelességéről és a nyilvánossággal való kapcsolatáról. Egyben biztatást és ösztönzést is jelent, hogy az egyetem folytassa korábbi értékteremtő munkáját, tovább erősítse hírnevét.

A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, összegyűjtve a piacon lévő legkiválóbb fogyasztói márkákat. Védjegyük Magyarországon 15 éve ismeri el a kimagasló márkaminőséget és a márkaépítésbe fektetett munkát, segítve ezzel a piaci versenyben a fogyasztói döntést is.

Forrás: elte.hu

kedvel
372 megtekintéss megtekinté
Ossza meg

Megjegyzések0

Megtekintéshez, vagy megjegyzés hozzáadásához kérjük, jelentkezzen be!

Javasolt cikkek

Hírek

For the third time, ELTE has supported its outstanding researchers.

AI

Alumni International

20 december

Hírek

Már a 65. tehetséget támogatja az ELTE Alumni Alapítvány

egy tag profilképe

Alumni Központ

11 december

Hírek

Válogatás a főbb híreinkből, cikkeinkből - 2024.

egy tag profilképe

Alumni Központ

11 december