A Magyarországon 2004-ben indult nemzetközi Superbrands program mára nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegyet hozott létre, amelyben a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek.
A bizottság döntése alapján az Eötvös Loránd Tudományegyetem 2020-ban is jogosult a Superbrands védjegy viselésére. Egyetemünk ezzel nyolcadik alkalommal kapta meg a tevékenységét elismerő címet: 2011, 2012, 2013, 2016, 2017, 2018 és 2019 után az idei évben is kiemelkedett a versenytársak közül.
A díj pozitív visszajelzés az ELTE-n folyó munka magas szakmai minőségéről,
eredményességéről, az intézmény átláthatóságáról, hitelességéről és a nyilvánossággal való kapcsolatáról. Egyben biztatást és ösztönzést is jelent, hogy az egyetem folytassa korábbi értékteremtő munkáját, tovább erősítse hírnevét.
A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, összegyűjtve a piacon lévő legkiválóbb fogyasztói márkákat. Védjegyük Magyarországon 15 éve ismeri el a kimagasló márkaminőséget és a márkaépítésbe fektetett munkát, segítve ezzel a piaci versenyben a fogyasztói döntést is.
Forrás: elte.hu
Comments0
Please log in to see or add a comment
Suggested Articles