A gyermeknevelés, -fejlesztés és a kreativitás a témája ELTE Sikerek Veled beszélgetéssorozatunk következő alkalmának, melyen ELTE-s alumnusok, volt hallgatók beszélnek friss sikereikről, a hozzá vezető útról, tapasztalataikról és egyetemi tanulmányaik, oktatóik szerepéről. A sorozat az ELTE Alumni Központ, az EHÖK és az ELTE Online összefogásával valósul meg.
A 2022. november 15. kedd esti esemény címe: Gyerek – játék. Milyen hatással van a kisgyermekekre a digitális eszközök használata? Miért fontos a képernyőmentes játék, a jó mesekönyvek, a minőségi gyerekkultúra? Milyen gyermeknevelést segítő, fejlesztő lehetőségek állnak egy szülő rendelkezésére? Gyere el, és légy részese egy inspiráló beszélgetésnek!
Időpont és helyszín: 2022. november 15. 18:30, 1088 Budapest, Múzeum körút 4/F. mfszt. ELTE BTK F épület Kodály terem
Dr. Kolosai Nedda (TÓK '91, PPK '13) pszichológus, az ELTE TÓK egyetemi docense. Kutatási területe a játék, a múzeumi tanulás, a mentális egészség, valamint új kulturális játszóterek beemelése a napi közoktatási és felsőoktatás-pedagógiai gyakorlatba.
Dr. Konok Veronika (PPK '08, TTK '15) pszichológus, az ELTE TTK tudományos munkatársa. Az Alfa Generáció Labor vezetőjeként a mobileszközök és a gyerekek viselkedése, kognitív és társas fejlődése közti kapcsolatot kutatja.
Kovács Eszter (BTK '99) a Pagony gyerekkönyvesbolt-hálózat és gyerekkönyvkiadó egyik alapító tulajdonosa, a kiadó főszerkesztője. Céljuk, hogy a gyerekkönyvekhez való hozzáállás és a gyerekirodalomról való gondolkodás itthon is felnőtté váljék.
Táncsics Judit (PPK '07) pszichológus, a játékos gyerekneveléssel és fejlesztéssel foglalkozó Plukkido alapítója. A több mint 60 ezer család mellett intézmények és segítő szakemberek is használják innováció díjas eszközeiket.
Tarr Ferenc (BTK '11) a BonBon Matiné Műhely vezetője, a Magyar Zene Háza családi programokért felelős szerkesztője, a „Harmónia, a zenék birodalma” című könyv szerzője, műsorvezető, koncertpedagógus. A minőségi gyerekkultúra elkötelezett híve.
Comments0
Please log in to see or add a comment
Suggested Articles