Vissza a hírekhez
Következő cikk
Korábbi cikk

The effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood

Beszámolók

-

2020.10.29

Sajnáljuk, ezek a tartalmak nem érhetők el Magyar alatt

The first results of the doctoral research of Boglárka Vekety (Doctoral School of Education) with her supervisors, Zsófia Garai-Takács (Institute of Education) and Alexander Logemann (Institute of Psychology) on the effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood were published in the International Journal of Behavioral Development.

kedvel
304 megtekintéss megtekinté
Ossza meg

Megjegyzések0

Megtekintéshez, vagy megjegyzés hozzáadásához kérjük, jelentkezzen be!

Javasolt cikkek

Beszámolók

Tagozati esemény - ELTE Alumni Academy: What’s new in science - előadássorozat angolul (második évad)

AI

Alumni International

27 június

Beszámolók

Tagozati esemény - ELTE Alumni Academy: Life Long Learning - képzéssorozat angolul

AI

Alumni International

26 április

Beszámolók

Tagozati esemény - ELTE Alumni Academy: What’s new in science - előadássorozat angolul

egy tag profilképe

Alumni Központ

15 november